dinsdag 8 januari 2013

een dagje later...

Troel en ik hebben samen in de kamer geslapen en Martijn en Maya in de slaapkamer (yep, zij op mijn plekje). Toula was vanaf 23.00 uur hijgerig en bleef aandacht vragen en zachtjes pieperen. Dat deed ze als pup ook als ze haar plekje niet kon vinden; net een vogeltje. Uiteindelijk om 01.00 uur had ik haar zover dat ze mee naar buiten wilde. Heel voorzichtig op de kar gestapt en rustig laten zitten en toen naar beneden. Eenmaal op het gras ging ze hinkepinkend helemaal naar de andere kant om een enorme plas te doen.. dus ik met de kar achter d'r aan. Eenmaal boven ging ze liggen, diepe zucht en slapen.Vanmorgen om 08.00 uur naar buiten: niets gedaan. Daarna om 11:00 uur: niets gedaan.  Om 15.00 gaf ze zelf aan dat ze naar buiten wilde. Ik pakte de kar, Troel stapte aan de ene kant op en meteen aan de andere kant er af en liep in een beweging door naar de voordeur. Hahahaha... dat gedoe met die kar? Laat maar. Beneden een grote plas gedaan en meteen weer naar boven. Het bewegen doet pijn. Zo zielig. Ik hoop echt dat de pijnstillers helpen.

Geen opmerkingen: