maandag 8 augustus 2011

Fotoketting

Al geruime tijd ben ik (niet zo heel actief) lid van de fotoclub van de AACC. Ik volg alles met belangstelling en probeer geregeld dingen uit, maar doe eigenlijk noit mee met fotoshoots ofzo. Te onzeker over m'n eigen kunnen. Maar toen er op initiatief van Diana een kettingfoto werd gevomd vond ik dat zo'n leuk idee, dat ik me aanmeldde. Diana startte de ketting en 18 fotografen deden mee. De eerste stuurde de foto naar de volgende fotograaf, zonder tekst en uitleg; deze gaf een eigen interpretatie aan de foto en sloot een eigen foto daarop aan, die weer zonder tekst en uitleg naar de volgende op de lijst werd gestuurd. Dus foto's aansluiten op eigen gevoel, heel bijzonder. De foto's werden door de fotografen ook ingestuurd naar de initiatiefneemster, nu wel met tekst en uitleg. Het resultaat is een wonderlijke ketting met prachtige foto's. Ik ben helemaal verrukt dat mijn foto er ook tussen staat.

Diana heeft de volledige ketting, met de tekst en uitleg van de inzenders, in een picasa-album geplaatst. Rudolf heeft er een fantastische presentatie op muziek van gemaakt; die zie je hieronder. Ben benieuwd naar reacties...



Geen opmerkingen: