zondag 18 november 2007

Verdrietig nieuws...

Ik kan er niet van slapen en m'n gedachten gaan uit naar Iris. Meid, wat een ellendig bericht. Gisteravond kregen we een telefoontje van de buuf, of we mee wilden zoeken naar Barry. Hij had weer een epilepsie-aanval gehad en was er -totaal in de war- vandoor gegaan. Een uur later ging de telefoon weer. Nu met de melding dat het zoeken kon worden gestaakt. Barr was gevonden. Dood. Hij was de A9 overgestoken en aangereden op de Gooise weg. Wat verschrikkelijk ook voor de bestuurder van die auto. Want die kon er niets aan doen. Zo'n stomme hond... zo'n lieverd ook. Hij heeft niet geleden; was in een klap dood. Maar wat zal hij gemist worden. Sterkte Iris.

2 opmerkingen:

ynske zei

Wat een narigheid. Ik kom net terug van een therapie week uit steenwijk en lees dit droeve bericht. Heel triest. Ik moet vandaag voor 24 uur naar het AMC voor de chemo dus ik kom er later nog op terug. Mijn medeleven is er niet minder om.
Sterkte en liefs Ynske en Joey

Anoniem zei

Ook hier in Brabant zal Barremans gemist worden. Een verschrikkelijk ongeluk wat veel verdriet brengt.
Ik denk aan Iris and wens haar heel veel sterkte. Ook ik zal Barrie missen. Yvonne